Doba přináší nové dosud netušené příležitosti, uspět na trhu je ale náročné. Významnou konkurenční výhodou proto jsou (a stále více budou) tvořivost a inovace. Firma by tento přístup měla ve svém směřování zdůraznit, správně uchopit a podporovat a rozvíjet u zaměstnanců. I o tom pojednávala originální přednáška Karla Červeného, předsedy Asociace pro rozvoj kreativity a inovačního myšlení, na nedávno uskutečněném fóru LOG-IN.
Věděli jste například, že má-li vaše firma o 10 % lepší produkt a přijde s ním jako první, mohou se jí tak zvýšit tržby o 50 % a ziskovost až o 100 %? V každém oboru a samozřejmě i v logistice je podle Karla Červeného možné vytvořit si tzv. modrý oceán, tedy prostor v zásadě bez konkurence. I když se konkurenční organizace třeba bude snažit úspěšnou strategii okopírovat, vaše společnost už může mít nachystán další modrý oceán. A to právě díky optimálnímu využití svého kreativního a inovačního potenciálu.
Vaše názory, komentáře či připomínky k danému tématu uvítáme na našem facebookovém profilu.
Text: David Čapek, LogisticsAtoz.com