Pro větší komfort nechybí ani funkce uložení preferencí z poslední objednávky a vyplnění záložní adresy v okolí, na kterou kurýr balíček doručí, pokud zákazníka nezastihne na té původní.
„DPD již od počátku svého fungování v České republice přináší revoluční novinky v oblasti přepravních služeb. Naším cílem je, aby doručení bylo pro zákazníky co nejpohodlnější a se svou zásilkou měli co nejméně starostí. Nová, vylepšená verze aplikace DPD Kurýr je tak jedním z našich dalších kroků k moderní logistice budoucnosti,“ vysvětluje Daniel Mareš, jednatel společnosti DPD CZ.
DPD Kurýr nabízí zákazníkům maximální komfort při doručovacím procesu. Zákazník jednoduše vidí, kolik adres kurýrovi zbývá, než se zásilkou dorazí na jeho adresu. Pokud si příjemce není úplně jistý, že bude v době doručení doma, může vyplnit adresu například souseda nebo obchodu ve vedlejším domě. Kurýr se pokusí nejdříve doručit balíček na původní adresu, v případě nepřítomnosti zákazníka zanechá oznámení o nezastižení a balíček doručí na adresu záložní.
Nová generace aplikace DPD Kurýr umožňuje mimo jiné měnit den doručení, ve větších městech vybrat dobu doručení dopoledne, odpoledne nebo večer, přesměrovat zásilku na jinou adresu či na jedno ze 100 výdejních míst DPD. Do aplikace se všichni zákazníci dostanou jednoduše prostřednictvím odkazu v SMS či e-mailu, který DPD zasílá před doručením, samozřejmostí je optimalizace pro mobilní zařízení. Zákazník nově také uvidí fotografii kurýra, jenž mu balíček doveze.
DPD nabízí také funkci upřesnění času doručení na 1 hodinu, která funguje od dubna letošního roku. V rámci tohoto intervalu se bude do budoucna čas doručení v průběhu dne dynamicky měnit, zkracovat a zpřesňovat (pravděpodobně až na 15 minut) tak, jak se bude kurýr blížit k doručení, což bude součástí příští verze aplikace. Česká republika se díky nové generaci aplikace DPD Kurýr přiblíží kvalitou doručovacích služeb DPD Velké Británii, kde tato služba funguje pod názvem Follow my parcel.