
Propagační akce navazuje na předchozí kampaň Trhni losem, kterou síť EuroOil uspořádala během letošního června. Každý řidič, jenž v říjnu na čerpací stanici EuroOil natankuje více než 30 litrů pohonných hmot, se na stránkách www.lositest.cz může zúčastnit zábavného soutěžního testu ze znalostí problematiky bezpečnosti silničního provozu. Ten, kdo uhodne správnou odpověď na otázku „Kolik kilometrů celkem najedou autocisterny Čepra dne 2. listopadu 2015?“ a zodpoví nejvíce správných odpovědí v testu, vyhrává hlavní cenu, jíž je škola smyku pro čtyři osoby. Kampaň probíhá na všech 190 čerpacích stanicích EuroOil (včetně dvou bezobslužných stanic) a potrvá do konce října.
„Cílem naší kampaně je zábavnou formou upozorňovat řidiče na problematiku bezpečnosti silničního provozu a také přilákat k natankování nové zákazníky a zvýšit jednotkový nákup pohonných hmot,“ uvádí Lenka Svobodová, vedoucí oddělení marketingu a komunikace společnosti Čepro.
Promo akce je podpořena v online médiích, na billboardech a citylight vitrínách, spoty v rozhlase a plakáty na čerpacích stanicích EuroOil.