
Zásilka se symbolickým číslem 200.000.000 byla odeslána z dětského obchodu Krteček. Z tohoto e-shopu si příjemkyně objednala dětskou autosedačku. Překvapená maminka převzala jubilejně zabalenou zásilku od marketingového ředitele PPL Milana Loidla a dostala i balíček s dárkem navíc. Podobně překvapil generální ředitel PPL Pavel Horák i odesílatele.
„Na trhu jsme už dvacet let a s přibývajícími roky sílíme. Stali jsme se součástí mezinárodní společnosti DHL, rozšiřujeme bohatou síť ParcelShopů a nabízíme stále pohodlnější, výhodnější a kvalitnější služby zasílání po České republice i v Evropě. Je úžasné, že už jsme dopravili dvě stě milionů zásilek. Věřím, že jejich počet rychle poroste,“ řekl Pavel Horák, generální ředitel PPL.
Společnost PPL začala přepravovat zásilky v roce 1995, tehdy ještě jako sdružení nezávislých subjektů. V roce 2006 se stala součástí skupiny DHL a o rok později rozšířila zasílání v rámci její celosvětové sítě. V roce 2010 přepravila PPL stomiliontý balík. Dva roky poté firma otevřela první výdejní a podací místo ParcelShop, jejichž počet se od té doby rozrostl na více než 600.