
Mezi zásadní vystoupení letošního, již 12. ročníku akce bude rozhodně patřit přednáška guvernéra ČNB Miroslava Singera (na snímku při prezentaci v rámci loňského ročníku), který seznámí účastníky s aktuálním i očekávaným vývojem ekonomiky v kontextu dění na světových trzích.
Odborný program se průběžně aktualizuje a doplňuje, ale už nyní lze prozradit, že se účastníci dozvědí mnohé například o logistických konceptech společností Alliance Healthcare, KIEKERT CS nebo ZOOT.
Ředitel logistiky společnosti ZOOT Pavel Brauner se zaměří na distribuční a logistické sítě největšího elektronického obchodu s módou v České republice. Představí používané technologie a procesy v interní logistice. Bude také hovořit o tom, nakolik složité je, aby logistická koncepce reflektovala obchodní model snažící se poskytnout maximální servis pro spotřebitele. Přednáška o logistice oděvního e-shopu by se neobešla také bez zaměření na řešení reverzní logistiky.
Společnost KIEKERT-CS, která sídlí v Přelouči, se může pochlubit tím, co málokterá firma nejen v tomto oboru. A to značným (globálním) tržním podílem, jenž v praxi vyjadřuje údaj o 160.000 kusech denně vyrobených zamykacích systémů. Společnost obsluhuje prakticky všechny významné producenty vozů a v současnosti je největším výrobcem automobilových zámků na světě. Přednáška operations managera Petra Kuchyni se zaměří zejména na intralogistické procesy, jimž vévodí zcela nový automatizovaný sklad.
Zajímavou případovou studii lze očekávat také od společnosti Alliance Healthcare. Pro tuto společnost je hlavní činností samotná distribuce, avšak dnešní dynamický trh žádá více, a tak se z něj stal velkoobchod. Plnohodnotné distribuční služby poskytované lékárnám a zdravotnickým zařízením je vhodné doplnit kvalitním a inovativním servisem pro farmaceutické výrobce. Přichází růst do dalších regionů, nasazení skladové automatizace i zefektivňování distribuce. O podrobnostech bude hovořit provozní ředitel Pavel Petřík.
V programu fóra LOG-IN nebude chybět ani případová studie o výstavbě skladové budovy pro internetový obchod MALL.CZ v Prologis Park Prague-Jirny či společná case study společností Unilever a CCV Informační systémy o řešení inventory report, jež na základě EDI informuje o stavu zásob.
Účastníci se mohou těšit i na panelové diskuse, týkající se zásad správné implementace informačních systémů, bezpečnosti provozu manipulační techniky nebo pronájmu vhodných skladových prostor.
Součástí celé akce bude i speed-datingová sekce BUSINESSLOG . Jde o krátká desetiminutová setkání pro navázání logistických kontaktů, velmi populární mezi zúčastněnými firmami.
Podrobnější informace o fóru LOG-IN 2015 najdete na www.log-in.cz, registrovat se můžete na www.log-in.cz/registrace#.