
„Prostřednictvím MaxxMotion Tour bychom rádi zákazníkům vysvětlili benefity našich prémiových paliv, které jsou jasně a srozumitelně definované,“ říká ke kampani Lucie Mašínová, marketingová manažerka OMV pro Českou republiku, a dodává: „Chceme být v úzkém kontaktu s našimi zákazníky. Zajímá nás, co a proč tankují, co se jim na našich palivech líbí a nelíbí, a dát jim o našich prémiových palivech všechny potřebné informace. Také je seznamujeme s letní soutěží, v níž mohou vyhrát jednu z celkem 900 dětských Tater, anebo se zúčastnit přípravného bivak kempu na Slovensku s celým Loprais týmem.“
Tváří prémiových paliv MaxxMotion nadále zůstává legendární „dakarský“ závodník Karel Loprais, který se turné na některých čerpacích stanicích osobně účastní a benefity paliv rovněž vysvětluje. Spolu s promotýmem ale také pomáhá řidičům třeba umýt okno, natankovat, případně je odmění malou drobností.