Na konci loňského roku stála společnost SmartCargo před problematikou výběru vhodného informačního systému pro řízení dopravy, který by dokázal uživatelům nejen poskytovat správné a včasné informace potřebné pro operativní rozhodování, ale zejména pomoci efektivně řídit veškeré dopravní činnosti a současně reagovat na specifické požadavky společnosti.
Předností systému LORI, zvoleného v rámci výběrového řízení, je zejména komplexnost funkcí, pokrývajících veškeré operace od elektronického pořízení objednávek a plánování přeprav pomocí plně grafické dispečerské plachty, přes propojení na GPS systémy a elektronický záznam o provozu vozidla (stas), až po možnost vyhodnocování v datovém skladu (statistiky, přehledy). Nasazení základní verze systému proběhlo ve zkráceném termínu jednoho měsíce od podpisu smlouvy. Příprava specifických úprav systému v současnosti probíhá dle předem připraveného harmonogramu.
Implementaci systému předcházela detailní analýza veškerých procesů. Díky zkušenostem dodavatele s realizací podobných projektů probíhá implementace podle očekávání a vzhledem k profesionálnímu přístupu i ze strany společnosti SmartCargo lze předpokládat brzké zahájení rutinního užívání všech požadovaných součástí řešení. Úspěšné nasazení pokročilého systému od společnosti CID International umožní firmě SmartCargo udržet i nadále vysokou úroveň poskytovaných služeb.