„Jsem rád, že jsem se mohl stát součástí dynamického týmu, který rozvíjí prodeje v této části Evropy. Naším hlavním cílem je zvýšit podíl všech produktových řad Michelin na trhu ve střední a severní Evropě. Zároveň budeme rozvíjet spolupráci s našimi partnery, kteří jsou odpovědní za maloobchodní, velkoobchodní či internetový prodej,” říká Txomin Castillo.
Txomin Castillo je spjatý se skupinou Michelin od svých 25 let. Práci ve firmě zahájil v Madridu. Během své profesní dráhy byl odpovědný za prodej a marketing motocyklových pneumatik ve Španělsku a Portugalsku. Následně se stal obchodním ředitelem s odpovědností za prodej pneumatik pro osobní vozidla, autobusy a nákladní vozidla v Mexiku. Na americkém kontinentu strávil pět let. Po návratu do Evropy se více než dva roky zabýval optimalizací podmínek prodeje skupiny Michelin. Před nástupem do funkce obchodního ředitele v Polsku byl vedoucím oddělení metodiky prodeje a školení pro Evropu.
Txominu Castillovi je 49 let a pochází z města Bilbao, které se nachází ve španělském Baskicku. Jméno Txomin znamená v baskičtině Domingo. Vystudoval administrativu a ekonomii se specializací na finančnictví na univerzitě Deusto v Bilbau. Má rád fotbal, hraje golf, lyžuje. Svůj volný čas tráví s rodinou. Je ženatý, má dvě dcery.