logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Společnost Gebrüder Weiss dokončila rozšíření svého logistického terminálu v chorvatském...
  • Mezinárodní logistický provider Dachser obdržel prestižní ocenění Eco Performance Award 2025 v...
  • Stojí letecká doprava na prahu zásadní změny? Aktuálně se rozbíhá integrace a testování...
  • Skupina Kion Group zaznamenala za prvních devět měsíců roku 2025 výrazný nárůst objemu přijatých...

EASTLOG 2015 se zaměřil na současné trendy i budoucnost logistiky

26. května 2015
Management 0
2149
EASTLOG 2015 se zaměřil na současné trendy i budoucnost logistiky

Ústřední programovou osu kongresu tvořila jako již tradičně sekce TRENDLOG. Svou přednáškou ji zahájil David Strnad ze společnosti ŠKODA AUTO, který se věnoval tématu logistiky v automotive, tedy vizím a trendům v této oblasti či budoucnosti spolupráce s dodavateli. Od nich největší tuzemská automobilka očekává především efektivní zvládnutí logistických procesů a důraz na inovativní řešení.

DSC_9189b

Značnou pozornost v rámci sekce TRENDLOG vzbudily i tři uskutečněné TOP diskuse. Tématem první z nich byly „Klíčové otázky pro logistiku retailu a FMCG“, kde účast přijali zástupci společností Billa, Coca-Cola a MD logistika. Druhá diskuse se soustředila na problém, jestli „Bude v čem a s kým dělat logistiku?“, a participovali na ní představitelé společností CTP Invest, P3 Logistic Parks a Cushman & Wakefield. Třetí diskuse s výmluvným názvem „Logistika – nekončící trable, nebo světlá budoucnost oboru?“ se zúčastnili vedoucí činitelé Klubu logistických manažerů, Svazu spedice a logistiky a České logistické asociace.

Na vskutku aktuální téma komunikace e-shopů s jejich dodavateli se zaměřila i další diskuse, tentokrát v sekci E-SHOPLOG. Nebylo překvapením, že debata se týkala zejména současného boomu EDI komunikace. Hlavní řečníkem pak v uvedeném programovém bloku byl Radek David ze společnosti LOGICON Partner, který se zabýval tématem efektivního designu skladu pro e-shop.

Další kongresovou sekcí byl PACKLOG, kde se návštěvníci v přednášce Bohuslava Černého ze společnosti Schoeller Allibert dozvěděli, že i obal může generovat zisk a je přínosné vidět jej jako výrobní prostředek. Veronika Nolčová ze společnosti ATOZ Packaging představila postupující do druhého kola soutěže Packstar, kde o vítězných obalech rozhodují sami uživatelé.

V sekci PRODLOG zaujal zaplněný sál svou fundovanou prezentací o informační podpoře procesů logistické obsluhy výroby Josef Černý ze společnosti ICZ. Nechyběla ani přednáška na téma dopravníků v prostředí výroby nebo případová studie o automatickém vertikálním zakládání.

Konečně v populární „personalistické“ sekci HRLOG byly předmětem vystoupení lektorky a konzultantky Terezy Seidlerové náborové trendy a talent management v logistice. Přítomné posluchače zaujaly i přednášky o řízení práce na dálku, rozpoznávání závislostního chování zaměstnanců či možnostech odborného vzdělávání logistiků.

Po skončení odborné části prvního dne kongresu přišel čas na uvolnění a relaxaci. Součástí již 21. Logistického Business Mixeru, tentokrát v rockovém stylu, bylo i slavnostní vyhlášení Ceny nájemců. Nejlepším logistickým parkem byl v hlasování samotných nájemců letos zvolen areál P3 Prague D8.

Druhý den pak měli účastníci možnost navštívit vybraný logistický provoz. Variantou A byla exkurze v distribučním centru společnosti HOPI, variantou B pak návštěva logistického centra Yusen Logistics (Czech). I tyto dvě akce proběhly k plné spojenosti zúčastněných.

DSC_1486b

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

Potřebujete skladovat? PST CLC Mitsui-Soko má pro vás místo

Společnost PST CLC Mitsui-Soko, člen mezinárodní japonské skupiny Mitsui-Soko Group, nabízí aktuálně volné skladové kapacity ve svých moderních logistických centrech v Úžicích u Prahy, Pohořelicích u Brna, Brně – Tuřanech a Mošnově u Ostravy. Firma kromě skladování nabízí i komplexní celní služby a přepravy. Pokud hledáte spolehlivého partnera pro outsourcing skladování, komplexní logistické služby, přepravy […]

Fiege je připraveno na EUDR: sériová čísla pneumatik pod kontrolou

Nová evropská legislativa EUDR (EU Deforestation Regulation) přináší výrobcům a distributorům pneumatik zásadní změny. Jednou z klíčových výzev je nutnost sledování původu a pohybu každé jednotlivé pneumatiky – včetně evidence sériových čísel napříč celým dodavatelským řetězcem. Společnost Fiege je na tuto změnu plně připravena. Díky našemu modernímu WMS řešení (Warehouse Management System) zajišťujeme kompletní trasování […]

Investujte zbývající budget do bezpečnosti a získejte moderní technologie, které šetří čas, peníze i starosti

Blíží se konec roku a s ním i období, kdy mnoho firem přemýšlí, jak efektivně využít zbývající prostředky z rozpočtu. Namísto uspěchaných nákupů nebo symbolických investic do „něčeho navíc“ se nabízí možnost, která má dlouhodobý dopad – modernizace bezpečnostních technologií. V době, kdy hraje klíčovou roli spolehlivost, digitalizace a prediktivní údržba, se právě bezpečnostní systémy […]

Případová studie FM Logistic a značky Lindt: personalizace v logistice e-commerce

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required