Výraznou novinkou byl již celodenní program, který svou přednáškou odstartoval Vladimír Vaňo, head of CEE research společnosti SBERBANK Europe. Ten ve své prezentaci přiblížil ekonomický vývoj nejen na Slovensku a upozornil na riziko japonského scénáře kvůli deflačním vývoji. Marcel Škoda, director supply chain CZ & SK ve společnosti MILEX NMNV, a Marek Fořt, obchodní ředitel HOPI SK, představili v případové studii, jak proběhla externalizace logistiky v mlékárenské společnosti a jaké přínosy s tím byly spojeny. O zajímavém projektu logistiky nebezpečných materiálů napříč celou Evropou pod názvem ChemLog účastníky konference informoval Jaroslav Čermák ze společnosti Duslo Šaľa. Přednáška Ivana Hyžáka, obchodního ředitele CEIT Technical Innovation, ukázala 10 hlavních globálních trendů v celosvětové logistice, jejich vliv a transformaci na podmínky Slovenska.
Dva diskusní bloky
První diskusní blok poodhalil, jaké jsou trendy a novinky v intralogistice. Martin Urban, generální ředitel společnosti Jungheinrich, dále Marek Drnák, senior project manager DHL Supply Chain, Alexander Alstock, sales manager STOW, a Tomáš Dojčan, produktový manažer firmy EKOBAL, nejprve představili novinky ve svých oblastech podnikání a diskutovali s publikem o výhodách nasazení nejmodernějších řešení v logistické praxi. Prezentace Milana Lániho, product managera Logistics Slovakia v DB Schenker, a Kataríny Zemánkové, account manažerky INDEX NOSLUŠ, přiblížila výběr zaměstnanců pro logistickou společnost prostřednictvím personálně-poradenské agentury. Také představila důvody, které firmu vedly k tomuto kroku i následné benefity. Do oblasti IT zavedla přítomné logistiky prezentace nazvaná S WMS před a po. V ní Marcel Hatiar, jednatel Made4Net Systems, a Zdeněk Dostál, ředitel úseku logistiky firmy RAVAK, ukázali fungování logistiky ve výrobní společnosti před zavedením WMS řešení v porovnání s tím, jaké přínosy implementace systému přinesla. Doslova zlatým hřebem celodenního programu se stala panelová diskuse věnovaná otázce zavedení a přínosu IT technologií pro fungování logistiky, ve které debatovali David Reichel, ředitel divize eBusiness společnosti CCV Informační systémy, Roman Stoličný, country manager DACHSER Slovakia, a Michal Vodička, CEO firmy Commander Systems.
Networking, praxe a zábava
V programu konference LOG-IN opět nechyběl speed-datingový systém schůzek BUSINESSLOG, který je nástupcem známého SAVELOGu a už se stal oblíbenou součástí programu. BUSINESSLOG slouží k rychlému získání tipů od dodavatelů logistických služeb na úsporná řešení pro konkrétní logistické procesy. Ve své podstatě umožňuje efektivně získat zajímavé kontakty a informace jak na straně potenciálních uživatelů služeb a produktů, tak i pro jejich poskytovatele.
Na celodenní konferenční program plynule navázal VIP logistický večer. Radisson Blu Carlton Hotel tak hostil i již XVII. Logistický Business Mixer, tentokrát ve španělském stylu. V ideálním prostředím pro networking se letos bavilo asi 200 logistiků.
Na druhý den čekala zájemce další novinka letošního fóra LOG-IN, kterou byl SEELOG. Cílem této programové části bylo představit „logistiku v praxi“ a zprostředkovat informace o zajímavých projektech přímo od manažerů významných logistických lokalit. Přihlášení účastníci konference měli možnost navštívit provoz společnosti Donaldson Filtration Solutions v P3 Parku Lozorno.
Partneři fóra LOG-IN 2015
Generálním partnerem akce byla společnost Jungheinrich, dalšími partnery společnosti CEIT Technical Innovation, EKOBAL, Made4net a Trans.eu. Speciálními partnery pak byly firmy BITO-Skladovacia technika, Balm, VGP, UTZ a Aquapalace Hotel Prague.
V případě Logistického Business Mixeru se generálním partnerem stala společnost Jungheinrich, speciálním partnerem byla společnost CEIT Technical Innovation.