Skupina GLS ve své nejnovější zprávě poskytuje rozsáhlé informace o ucelené firemní strategii udržitelného rozvoje, například o zasilatelských službách šetrných k přírodním zdrojům a klimatu, o certifikátu ISO pro oblast životního prostředí a různorodých sociálních aktivitách. Množství názorných příkladů přibližuje, jak jsou jednotlivé národní společnosti skupiny sociálně a ekologicky uvědomělé v souvislosti se zvyšováním efektivity a podporou růstu systému.
GLS myslí na sociální i životní prostředí
Díky novým ekologickým budovám dep, investicím do efektivnějších technologií a energeticky úsporným opatřením snižuje GLS v současnosti emise CO2 z elektřiny a vytápění o 22 procent. „V posledních dvou finančních letech jsme byli schopni snížit emise CO2 o čtyři procenta – a to i přes nárůst počtu balíků,“ uvedl Rico Back, generální ředitel GLS s tím, že počet vozidel splňujících normu Euro 4 nebo vyšší také vzrostl, a to o 8 procent, na více než 77 procent.
V části ThinkSocial představuje GLS nejdůležitější vzdělávací a vývojové programy nabízené svým zaměstnancům. Společnosti skupiny se podílí na svém sociálním prostředí podporou kampaní získávajících finanční prostředky, sponzorováním sportovních a kulturních aktivit, či poskytováním přepravních služeb zdarma charitativním projektům.
Zpráva GLS o udržitelném rozvoji znamená počátek pravidelného a transparentního informování zákazníků, zaměstnanců, přepravních partnerů a veřejnosti, a také základ pro následný vzájemný dialog. Dokument v anglickém jazyce je k dispozici na webových stránkách GLS – gls-group.eu.