„Produktem Soukromá paleta vyplňujeme mezeru na trhu paletových a kusových zásilek. Zákazníkům i příjemcům nabízíme řadu nadstandardních vlastností a doplňkových služeb“ říká Milan Loidl, ředitel pro marketing a obchod společnosti PPL CZ. Hlavním specifikem je propracovaná komunikace s příjemcem, která zahrnuje emailovou a SMS komunikaci a proaktivní kontaktování příjemců řidičem.
Příjemce je informován o doručování zásilky již den před rozvozem a má tedy možnost přizpůsobit svůj program. V den doručení je navíc kontaktován řidičem, aby domluvili podrobnosti předání. Samozřejmostí je i možnost změny dispozic doručení, a to bud online odkazem přímo z emailu nebo prostřednictvím www.pplbalik.cz, či Zákaznického servisu PPL na čísle 840 775 775.
Vedle Soukromé palety PPL nabízí doplňkové služby Výnos do patra a Zpětný odběr elektrozařízení, prostřednictvím kterého skončí elektrozařízení ve sběrném dvoře. Pro zákazníky, kteří například poskytují prodej na splátky, nabízíme službu Dokumenty zpět, která umožňuje veškeré dokumenty, které musí být verifikovány příjemcem, ihned doručit zpět na adresu zasílatele.
„Stejně jako v roce 2007, kdy jsme jako první vstoupili na balíkový trh s vymezeným produktem pro B2C příjemce, přicházíme nyní jako první s produktem pro B2C příjemce v oblasti paletové přepravy – Soukromá paleta. Jsme si vědomi poptávky po těchto službách, a proto jsme se je rozhodli nabídnout jako součást specifického produktu. Věříme, že oblast e-commerce stále poroste a rozšířením služeb v oblasti paletových přeprav, jdeme tomuto trendu naproti,“ dodává Milan Loidl.