O vysoké míře důvěry vypovídá také fakt, že více než třetina ze stávajících zákazníků společnosti s ní začala spolupracovat na základě doporučení. „Kromě klasického kontaktu s našimi obchodními zástupci, kteří nám přivádějí asi dvě pětiny nových klientů, k nám přicházejí i zákazníci na základě doporučení jiných partnerů. Je pro nás výzvou toto číslo ještě zvýši,“ říká Aleksander Raczynski, generální řiditel GEFCO ČR.
Skoro dvě třetiny zákazníků potvrdily, že v běžném pracovním vztahu nedošlo k vůbec žádným problémům. V případě, že by měli partneři ohodnotit GEFCO jako ve škole, 90 % z nich by použilo známku jedna nebo dvě. Z dalších dat výzkumu vyplývá, že partneři GEFCO nemusí za avizovanou vyšší kvalitu připlácet. Tři čtvrtiny z nich totiž označily služby za cenově srovnatelné, 12% dokonce za nižší. „Snažíme se vylepšovat kvalitu našich služeb, ale zároveň držet ceny na stejné úrovni, mnohdy je i snižujeme. Spokojenost našich zákazníků je pro nás nejlepší odměnou,“ dodává Raczynski.