Výrobní kapacita repasního centra společnosti Jungheinrich v Drážďanech, které bylo uvedeno do provozu 1. června 2006, se od té doby téměř ztrojnásobila. „V březnu 2013 začínáme se spojováním stávajících hal, což povede k další dlouhodobé optimalizaci toku materiálu a měli bychom tím pádem být schopni repasovat cca 8 000 vozíků za rok,“ vysvětluje Ronald Ohlrogge, vedoucí oddělení pronájmu použitých vozíků.
Staré železo se vrací do týmu JungSTARs
Repase použitých vozíků probíhá v drážďanském centru na vysoké úrovni a podle čtyřhvězdičkového principu. Ten zahrnuje čtyři aspekty: bezpečnost, techniku, design a spolehlivost. „Opticky vylepšené a podle nejnovějších bezpečnostních standardů repasované vozíky zaručují prvotřídní pracovní výsledky a spolehlivou ochranu před nečekanými výpadky,“ říká Ronald Ohlrogge a dodává: „Našim čtyřhvězdičkovým vozíkům proto říkáme také Jungheinrich JungSTARs!“
Elektrické vozíky i vozíky se spalovací motorem jsou v drážďanském centru repasovány podle principu flexibilní sériové výroby. Přijaté vozíky projdou vstupní technickou prohlídkou a poté jsou rozebrány na jednotlivé konstrukční části, které jsou buďto opraveny, anebo v případě potřeby zcela vyměněny. Nakonec přichází a podle slov Ronalda Ohlrogge: „Rozeznat náš repasovaný vozík od nového, mají problém i odborníci.“
Koncepce z Drážďan snad uspěje i v Číně a Brazílii
Vozíky určené k repasi jsou do centra v Drážďanech přiváženy z celé Evropy. S podobnou koncepcí chce Jungheinrich uspět i na dalších atraktivních trzích. Proto v současné době probíhá výstavba lokálních center také v Číně a Brazílii.