Kromě jednatele GO! Česko a předsedy představenstva GO! Polsko Martina Koči a české ředitelky pro rozvoj Pavly Eretové, kteří se setkávali s novináři již v předešlých letech, měli účastníci konference možnost se poprvé v Česku setkat s Generálním ředitelem GO! Deuschland Ulrichem Noltem a spoluzakladatelem GO! v Německu a většinovým majitelem GO! Česko a GO! Polsko Wolfgangem Sacherem. Ten zavzpomínal na začátky firmy, kdy v roce 1984, kdo došlo ke sjednocení osmi městských kurýrních služeb. Jeho firma byla tehdy jednou z těch, která spolu s ostatními dokázala vytvořit rychlý přepravní systém, jež reagoval na požadavky marketingových a reklamních agentur, fotografů, grafiků nebo tiskáren. Cílem byla přeprava zboží mezi německými městy s doručením do druhého dne dopoledne. Systém se postupně zdokonaloval a dnes firma přepravuje převážnou část zásilek v tomto režimu i do okolních států.
Evropskou strategii GO! v Evropě představil Ulrich Nolte. Hovořil o rozšiřování systému v mezinárodním měřítku. V loňském roce došlo ke vzniku společnosti GO! Austria. Jedná se o první dceřinnou společnost holdingu GO! Central East Europe (CEE) GmbH, která má v budoucích letech zastřešit také GO! Česko, GO! Polsko a GO! Slovensko.
Jednatel GO! Česko Martin Koča hovořil především o hospodářských výsledcích. Ty byl podobné jako v předchozích letech. V roce 2012 se zvýšil počet zásilek o dvě procenta a 8mi procentní růst zaznamenaly obraty.
V loňském roce zaznamenalo zásadní změnu především GO! Polsko. Dne 1. 7. 2012 změnilo polské zastoupení skupiny GO! Express & Logistics vlastnickou strukturu. Dosavadní 100% vlastník společnosti, německá GO! Holding AG, je nadále většinovým vlastníkem GO! Polska, se stávajícím podílem 80 %. Zbývajících 20 % ve společnosti nově získal jednatel a spolumajitel GO! Česká republika, Mgr. Martin Koča. Ten se stal i předsedou představenstva. Následně nastaly personální změny a celková restrukturalizace. Ta spočívala ve finanční stabilizaci, optimalizaci nákladů a přenastavení procesů, včetně kontrolních mechanizmů.
Hodnocení loňského roku z pohledu marketingové strategie v České republice shrnula ředitelka pro rozvoj Pavla Eretová. Změnilo se logo i slogan. Po desetiletích přichází nový sslogan „Čas je vše“ a nahrazuje tak dosavadní „Všechno jde“. Slogan lépe vystihuje potřeby klientů i poslání firmy GO! Express & Logistics. V rámci zásadních změn ve vizuální podobě, tedy corporate identity firmy GO!, se nezapomnělo ani na kurýry, kteří mají nové oděvy. Ještě před závěrem loňského roku byly spuštěny nové webové stránky. Ty mají zcela novou grafiku, jsou přehlednější a mají větší informační hodnotu.