„Azize Jahiće si cením jako odborníka, za kterého mluví bohaté zkušenosti v oblasti marketingu a komunikace nadnárodních společností. Těší mě, že právě on je člověkem, který rozšíří náš tým a přinese tak nové impulsy pro rozvoj značky C.S. CARGO,” uvedl ke jmenování nového marketingového ředitele Jan Blaško, předseda představenstva společnosti C.S.CARGO a.s.
„Skupina C.S.CARGO má v oblasti dopravy a logistiky výjimečné postavení. Příležitosti pracovat pro jednoho z předních hráčů v našem regionu si velmi vážím. Mým cílem je, přispět k vylepšení marketingové strategie a komunikace s médii, veřejností i zaměstnanci. Předně však chci prohlubovat komunikaci základních hodnot společnosti C.S.CARGO, které určují její postavení na trhu, a to zákaznicky orientovaný přístup a zvyšování standardů poskytovaných služeb,“ komentuje své priority nový marketingový ředitel skupiny Aziz Jahić.
Profesní profil Azize Jahiće:
Aziz Jahić (34) svou profesní dráhu začal v roce 2002 ve společnosti SITRONICS Telecom Solutions, a. s., kde působil 6 let v pozici manažera marketingu a komunikace. Byl odpovědný za plánování a realizaci marketingové strategie. Spolu se svým týmem se mu od základů podařilo vybudovat PR a marketingové oddělení firmy. Následně v letech 2008-2009 zastával pozici manažera komunikace pro region střední a jihovýchodní Evropy (CSEE) společnosti Goodyear Dunlop CSEE. Měl na starosti koordinaci a integraci firemní komunikace v 13 evropských zemích.
Do společnosti C.S.CARGO přichází Aziz Jahić se společnosti Alcatel-Lucent Czech, s. r. o. Zde od roku 2009 působil jako ředitel marketingu a komunikace. Mezi jeho úspěchy v této firmě patří především zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti nebo zavedení CRM systému a analýzy vnímání značky a úrovně poskytovaných služeb.
Aziz Jahić je původem Slovinec, ovšem většinu života žije v České republice. Vystudoval Fakultu podnikohospodářskou na Vysoké škole ekonomické v Praze. Je ženatý a má dvě děti. Ve svém volném čase rád hraje golf, lyžuje nebo relaxuje při četbě knih.