Celou trasu vlak zvládne urazit za méně než 24 hodin, do cíle dorazí dle pevně stanoveného jízdního řádu následující den v 18.10 hod. Na trase se v čele vlaku na hranicích postupně vystřídají tři lokomotivy železničních dopravců AWT, Lokomotion a RTC. Silniční dopravci, koncoví zákazníci i všichni tři operátoři, kteří na svých bedrech nesou podnikatelské riziko rentability provozovaných vlaků, vysoce hodnotí skutečnost, že vlaky na této nové lince jezdí velmi spolehlivě a včas. Důkazem provozní kvality přepravy, rychlosti a spolehlivosti včasného dodání zásilky je fakt, že se tímto vlakem každý týden pravidelně exportuje dokonce i čerstvé mléko v tankových kontejnerech. Vlaky z Ostravy odjíždějí třikrát týdně v pondělí, ve středu a v pátek. Služeb nového servisu využívá už 15 silničních dopravců a speditérů.
Přestože nová linka je v provozu teprve necelých deset měsíců, vlaky na nové lince na sebe přitáhly ze silnic již více než 4 tisíce kamionů, které ekologicky citlivou oblastí Alp projedou po železničních kolejích a ne po dálnici Takové množství ušetřených jízd kamionů konkrétně znamená, že do ovzduší nemuselo proniknout 5.764 tun emisí kysličníku uhličitého, které by byly vyprodukovány spálením 1,3 milionu litrů nafty v motorech těchto 4 tisíců kamionů.
Dlouhodobým cílem evropské dopravní politiky je, aby v roce 2030 nejméně 30 % přeprav zboží na vzdálenosti delší než 300 km, bylo přepraveno po železnici. Kombinovaná doprava narostla v Evropě v minulém roce o 5,5 %. Pokud se podaří udržet trvalý meziroční růst kombinované dopravy alespoň na úrovni 5 %, bude tento cíl reálně dosažitelný, tvrdí sdružení evropských operátorů kombinované dopravy UIRR v Bruselu. Členem sdružení je i český operátor Bohemiakombi, který se v roce 2011 stal vítězem prestižní soutěže „Volná cesta“ pořádané Dopravní federací pod záštitou ministra dopravy.