Službu osobního podání a vyzvednutí zásilek si zákazníci mohli poprvé vyzkoušet již o Vánocích minulého roku na jednotlivých depech DPD. „Po tomto pilotním provozu se ukázalo, že zákazníci mají o osobní odběr zájem, proto jsme se rozhodli tuto službu rozšířit. Nově bychom rádi nabídli i místa zákazníkům, pro které je dostupnost našich dep obtížná, a kteří si pro zásilku chtějí dojet městskou hromadnou dopravou nebo dojít pěšky,“ vysvětluje Daniel Mareš, generální ředitel DPD CZ.
Služba osobního podání či vyzvednutí zásilky je dalším strategickým krokem v rámci komfortního doučování zásilek. DPD tímto navazuje na úspěšnou službu DPD Private, v rámci které kontroluje, aktivně řídí kvalitu a zákaznickou spokojenost. „Našim cílem je nabídnout zákazníkům taková odběrná místa, u kterých budeme moci řídit nejen kvalitu a přístup k zákazníkům, ale i jejich vzhled v souladu s korporátním designem DPD,“ dodává Ondřej Vaňha, sales & marketing ředitel DPD CZ. Osobní vyzvednutí je možné objednat přes e-shop nebo přes DPD Zákaznickou linku. Klienti mohou dobírku platit jak hotově, tak platební kartou.