DHL představila přizpůsobitelné, účelové logistické řešení pro automobilový sektor, který uspokojí zvyšující se poptávku po hladkém procesu svolávacích akcí v daném odvětví. Služba DHL Recall Solution nabízí vyhrazené, kvalifikované zdroje, unikátní IT nástroje pro svolávací akce či flexibilní síť klíčových dodavatelů služeb a je připravena podpořit rychlé nasazení a efektivní realizaci svolávacích akcí. Dále je možné proaktivně zmapovat dodavatelský řetězec zákazníka a připravit jej na významné svolávací akce.
„Rozvoj zajišťování zdrojů a výroby v automobilovém průmyslu, ale i zpřísnění předpisů, to vše zvyšuje u určitých produktů pravděpodobnost svolávacích akcí. S naším novým řešením dokážeme poskytnout tu nejlepší podporu partnerům z daného odvětví, díky které zvládnou kritické, složité a časově citlivé logistické procedury,“ říká Fathi Tlatli, President Global Sector Automotive, DHL Customer Solutions & Innovation.
Služba DHL Recall Solution je dostupná po celém světě a její součástí je vyhrazený tým odborníků na svolávací akce s rozsáhlými zkušenostmi z automobilového sektoru a znalostí předpisů. Na míru šité informačně-technologické platformy, například registrační weby, plně integrované do webů automobilových výrobců, a flexibilní kapacita zákaznického centra, se dají sestavit za velice krátkou dobu a dokážou efektivně řídit informační toky mezi zákazníky a prodejci automobilů. Automatizovaná výměna dat s IT systémem zákazníka vede k bezproblémové integraci do stávajícího dodavatelského řetězce a zaručuje plnou viditelnost pro zákazníka během celého projektu. Díky své globální síti dokáže DHL řídit výměnu náhradních dílů, jejich přepravu i uskladnění. DHL rovněž dohlíží na ostatní dodavatele služeb, například externí přepravce a recyklační společnosti. Dále je součástí služby DHL Recall Solution unikátní software pro simulaci různých scénářů svolávací akce – například pokud výrobce automobilů začne spolupracovat s novými dodavateli komponentů.