„V minulém roce jsme se stali jednoznačně inovativním lídrem trhu. Přišli jsme s řadou novinek, například automaticky rozesílanými zprávami informující pomocí SMS nebo emailu příjemce zboží o předpokládaném času doručení zásilky. Úspěch společnosti na mezinárodních trzích je dán především silnou pozicí DPD v celé Evropě, kde jsme nyní jasný lídr trhu a poskytujeme tedy i zákazníkům v ČR služby pravděpodobně nejlepší pozemní evropské přepravní sítě,“ říká Daniel Mareš, generální ředitel DPD CZ Daniel Mareš. „Dobrý výsledek v mezinárodní přepravě ovlivnila i řada interních změn v organizaci přeprav do okolních zemí, zejména na Slovensko, kde jsme vyšli výrazně vstříc požadavkům zákazníků,“ doplňuje Daniel Mareš.
Celkové hospodaření DPD CZ negativně ovlivňuje pokračující stagnace B2B trhu. Zejména sektoru IS&T (distribuce výpočetní techniky, příslušenství a souvisejícího spotřebního materiálu) se dlouhodobě nedaří, což se odráží na poklesu počtu zásilek od některých zákazníků v této oblasti. Množství přepravovaného zboží a tedy i trh balíkových služeb je také negativně ovlivněn stagnující či lehce klesající domácí poptávkou po zboží.