Rekordní číslo dosáhla DPD CZ v období od ledna 2012 do konce dubna 2012, kdy zákazníkům rozeslala 1 000 000 SMS zpráv s informací o termínu doručení. Zákazníci mají díky SMS zprávám v rámci služby DPD Private velmi detailní přehled o doručení svého zboží. Jednoduchou odpovědí na interaktivní SMS mohou změnit den doručení a přizpůsobit ho tak svým potřebám.
„Služba DPD Private je mezi našimi zákazníky mimořádně oblíbená. V roce 2011 ji propřepravu zásilek v meziročním srovnání využilo o 62 % více zákazníků. Věříme, že další milion dosáhneme v ještě kratším čase,“ říká generální ředitel DPD CZ Daniel Mareš.
„Jsme rádi, že se naše řešení stalo tak populárním. Vždy se snažíme, aby naše inovativní služby přispívaly ke zvýšení komfortu zákazníků,“ říká Rudolf Urbánek, výkonný ředitel prodeje a služeb zákazníkům společnosti T-Mobile.