Nové pobočky se nachází v Brně (na dvou místech: Mendelovo náměstí a Královo pole), v Liberci a v Teplicích. Zásilkovna tak expanduje v rámci větších měst a míří ke svému plánu do konce roku nabídnout e-shopům 100 výdejních míst v České republice a na Slovensku. Cílem je zasáhnout všechna krajská a okresní města nad 15 tisíc obyvatel.
Zásilkovna umožňuje zákazníkům internetových obchodů zakoupit mj. i levnější zboží, jehož cena poštovného by mnohdy převyšovala cenu samotného produktu. Díky výhodným partnerským cenám pro e-shopy již obchodníci nebudou muset tyto levnější nákupy „dotovat“. Zároveň svojí neobvyklou koncepcí outsourcingu výdejních míst dává Zásilkovna možnost podnikatelům participovat na provozu Zásilkovna pointů.
„S myšlenkou projektu Zásilkovna point jsme si pohrávali již od roku 2008. Naším cílem bylo vybudovat projekt, který by internetovým obchodům nabídl výhodnější a efektivnější alternativu k jejich stávajícím způsobům přepravy zboží ke koncovým zákazníkům jak v rámci ČR, tak především do evropských zemí. Největší inspirací pro nás byl projekt Kiala.be, který úspěšně funguje v západní Evropě,“ říká Simona Kijonková, Sales & Marketing Manager Zásilkovna.cz.
Zásilkovna svým ojedinělým franšízovým modelem dává ve složité ekonomické situaci příležitost malým podnikatelům po celé České i Slovenské republice provozovat výdejní místo Zásilkovna point, a to například i ve svém stávajícím obchodě. To slibuje jak přivýdělek z objemu odbavených zásilek, tak i mnohem větší návštěvnost vlastního obchodu. Jedná se o jedinečný model, který propojuje kamenné prodejny a internetové obchody. Zahájení spolupráce pro obchodníka není nic složitého a Zásilkovna nabízí významnou podporu všem partnerům. Do 14 dnů od podepsání smlouvy a sladění korporátní identity mohou nové pobočky odbavovat první zásilky.
E-shopům Zásilkovna nabízí rovněž výhodné podmínky – základní cenu za zpracovaný balík ve výši 35 Kč bez dobírky a 45 Kč s dobírkou. S novým obchodním modelem se tak prodejcům vyplatí posílat i drobné zásilky do 150 Kč, což bylo dříve s cenou poštovného u konkurence nepředstavitelné. Díky tomu ušetří za poštovné hlavně koncový zákazník, který již nemusí stát dlouhé fronty na poště, ale může si vyzvednout zásilku třeba ve své oblíbené cukrárně.