Soutěžící vynikali mimořádnými schopnostmi, vědomostmi a dovednostmi a výtečně reprezentovali své servisy! Srovnání sil proběhlo v několika disciplínách, které měly ukázat profesionalitu mechaniků české a slovenské servisní sítě Renault Trucks.
Disciplíny:
1. Hledání závady:
Na vozidle byla simulovaná reálná závada, která není běžná, tudíž její hledání bylo obtížné a vyžadovalo dobrou znalost vozidla a jeho systémů.
Hodnocení: Znalost systému, logické uvažování, práce s dokumentací, umění určit hypotézu, provedení testů i za pomoci VCADS, měření tlaků , použití ochranných potahů atd..
2. Praktická operace:
Praktická operace ověřila mechanikovu zručnost např. při skládání rozvodů, brzd a pod.
Hodnocení : Měření času operace, správný postup, použití momentových klíčů, správných nástrojů a speciálního nářadí.
3. Teoretický test :
60 otázek z oblastí : Motor a pohybové ústrojí, Podvozek a brzdy, Elektroinstalacem Topení, Klimatizace, Příslušenství
4. Znalost internetové podpory RT Online :
Úkolem mechanika bylo vyhledat elektronické opravárenské příručky a příslušné dokumentace, náhradního dílu a technických poznámek.
Hodnocení: Znalost hesla, vyhledání opravárenské příručky, technické zprávy, dílu v Consult, a příslušné OTS
Soutěžící předvedli svoje dovednosti i schopnosti respektovat stanovené postupy, využili své znalosti ze servisů, školení Renault Trucks, ale také ze svých učňovských let. Výsledky byly mimořádně vyrovnané!
V soutěži nejlépe uspěli mechanici:
Jméno : | Servis : | |
Hasák Pavel | Vega Trucks | |
Líkavec Vratislav | Autolinhart | |
Pavlík Libor | RS Trucks Otrokovice | |
Všichni soutěžící si odnesli upomínková trička a kšiltovky s logem soutěže. Ti nejlepší získali zajímavé věcné ceny. Soutěž opět ukázala vysokou odbornost mechaniků autorizovaných servisů Renault Trucks v České Republice i na Slovensku, jejich profesionalitu i efektivitu systému průběžného vzdělávání.
Cílem této soutěže je stále zvyšovat úroveň a kvalitu služeb. Renault Trucks tak potvrzuje svou strategii – být nablízku svým zákazníkům, reagovat na jejich potřeby a nabízet maximální kvalitu ve všech oblastech.