logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Chystaná část Pražského okruhu mezi Březiněvsí a Satalicemi povede přes tunely. Z 13 kilometrů...
  • Vedení společnosti Icom transport jmenovalo novým generálním ředitelem Lukáše Loupa. Pro firmu...
  • Možnost využití umělé inteligence (AI) se stává zásadní faktorem pro spotřebitele, kteří...
  • V rámci výuky vedlejší specializace Logistika – mezinárodní přeprava a zasílatelství na katedře...

Nové služby UPS zaměřené na vrácení zásilek v Evropě

17. října 2011
Doprava 0
987

„Tyto inovativní služby rozšíří naši odbornou kvalifikaci v oblasti logistiky zaměřené na vracení zásilek. Odesílateli umožňují celý proces vrácení zásilky kontrolovat a zákazníkovi poskytují komfort,“ uvedl Nick Basford, viceprezident pro marketing společnosti UPS Europe. „Tyto služby, které nabízejí rychlou výměnu či snadné vrácení důležitého zboží, povedou ke zvyšování spokojenosti zákazníka. Náklady spojené s nežádoucím či vadným zbožím na skladě bývají vysoké. Rychlé vrácení zboží, jeho oprava a opětovné vrácení do prodeje může mít pozitivní vliv na hospodářské výsledky firmy.“

První nabízená služba UPS Returns Exchange je kombinací služeb doručení a vyzvednutí zásilky, které společnostem zjednodušují logistiku vrácení zásilek. Výměna velmi kvalitního zboží (s vysokou přidanou hodnotou) – jakým je elektronické zboží či lékařské zařízení – je tak mnohem efektivnější, zároveň zlepší poprodejní zkušenosti koncových zákazníků. Služba je vhodná zejména pro zasilatele z oblasti vyspělých technologií, zdravotnictví a maloobchodu.

U služby UPS Returns Exchange řidič UPS doručí vyměňované zboží a současně vyzvedne původní zboží určené k vrácení. Řidič zákazníkovi asistuje při balení zboží určeného k vrácení. Zboží je zabaleno do stejné krabice, ve které bylo doručeno zboží určené k výměně. Takto zabalený produkt je obratem distribuován zpět původnímu odesilateli nebo putuje na jiné místo určení, aniž by řidič musel vyjíždět dvakrát. Vyměněnou i vracející se zásilku je možné sledovat pomocí nástroje UPS „Sledování zásilky“, který umožňuje až do poslední chvíle monitorovat celou transakci doručení a avizovat doručení zásilky zákazníkovi.

Druhá služba, UPS Returns Pack and Collect, nabízí zákazníkům tři druhy krabic UPS určené pro sběr a vrácení konkrétního zboží. Řidič doručí UPS krabici a “Štítek pro vrácení“ k zákazníkovi a rychle ověří, zda je položka uvnitř skutečně určena k vrácení. Řidič následně asistuje zákazníkovi se zabalením předmětu, který bude vrácen původnímu zasilateli prostřednictvím sítě UPS. Kontrola zboží, jeho odborné zabalení a speciálně navržené obaly UPS minimalizují možnost poškození vraceného zboží, jež putuje do místa určení.

Ve snaze zvýšit spokojenost zákazníků navíc obě služby, UPS Returns Exchange a UPS Returns Pack and Collect, snižují emise oxidu uhličitého a redukují náklady. V případě obou produktů je nezbytná pouze jedna přepravní cesta, a to pro dodání obalu pro zpětné doručení a vyzvednutí vraceného zboží – což vede k ušetření paliva a redukci emisí. Odborník, který má na starosti zabalení vraceného zboží, se přesvědčí, zda je zásilka dobře zabezpečená a schopná přepravy, a tím redukuje možnost dodatečných nákladů. U služby UPS Returns Exchange jsou navíc díky zpětnému využití obalů pro vrácení zboží redukovány odpady.

UPS rovněž oznámila možnost využití nových expresních obálek s opětovným zapečetěním, díky kterému mohou být přijaté dokumenty distribuovány zpět ve stejném obalu. Express obálka UPS pro opětovné použití (UPS Reusable Express Envelope), kterou mohou využít zákazníci v celé Evropě, je vyrobena z plně recyklovatelného materiálu. Obálka může být znovu použita díky speciálnímu lepicímu pásku, který i napodruhé umožňuje pevné a trvalé zapečetění podobně jako nová obálka. Obal pro opětovnou distribuci, který využívá mechanismus opakovaného zalepení obálky, umístěný bezprostředně na dosah ruky adresáta/příjemce, navíc umožňuje redukovat množství odpadu a podpořit firmu v jejím úsilí o dosažení trvale udržitelného rozvoje.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

Systém Dematic Pouch: větší efektivita, méně námahy

Krátké dodací lhůty, rostoucí objem vráceného zboží a integrace online a offline kanálů, to jsou zásadní výzvy, kterým čelí moderní maloobchodní společnosti. Systém závěsných tašek Dematic Pouch jim nabízí efektivní řešení: díky vysoké flexibilitě, ergonomickým pracovištím a inteligentním procesům zajišťuje udržitelné plnění objednávek. Dematic Pouch je efektivní, flexibilní a všestranný Moderní maloobchod je dynamičtější než […]

7R nabízí v klíčových lokalitách České republiky novou generaci logistických prostor

7R, přední developer moderních skladových a průmyslových nemovitostí v Polsku a v České republice, posiluje své působení na českém realitním trhu dvěma projekty: 7R Park Lavičky, u dálnice D1 jen 30 minut od Brna, a EQT Park Prague North, na kterém 7R spolupracuje se společností EQT Real Estate, globálním investorem do realit.   Oba parky, […]

Pod taktovkou společnosti Gridarch roste v Mošnově logistické centrum BMW Group

V rámci III. fáze Ostrava Airport Multimodal Parku (OAMP) vyrůstá v Mošnově logistické centrum automobilky BMW Group o celkové ploše více než 123 000 metrů čtverečních. Jeho pilotní provoz by měl být zahájen v polovině roku 2026. BMW Group bude z Mošnova své výrobní komponenty do zámoří – především do Asie a do Ameriky. „Díky […]

Efektivní logistika a udržitelná budoucnost s CHEP

CHEP úzce spolupracuje se svými partnery na budování chytřejších a udržitelnějších dodavatelských řetězců. Partnerství s TAMDA Foods je ukázkou toho, jak může dobře nastavená spolupráce přinášet měřitelné výsledky v oblasti udržitelnosti. Díky využívání poolingového modelu CHEP, který je založený na sdílení a opakovaném použití kvalitních palet, se společnosti Tamda podařilo zefektivnit logistiku a zároveň snížit […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required