logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Výdejní boxy se staly součástí městské infrastruktury. Podle aktuálního průzkumu Nielsen...
  • Assa Abloy, CountryLife, Kion Group, Foodish nebo Česká pošta. To je jen část nových nebo...
  • Za jízdu po dálnicích a zpoplatněných úsecích silnic I. třídy uhradili dopravci v dubnu 1,598...
  • Developer CTP dokončil v Boru přeměnu bývalého skladu pneumatik na moderní logistické centrum....

DHL Freight přepravuje nadměrné stroje do Ruské Federace

14. června 2011
Doprava 0
1053

Již od roku 2009 zajišťuje oddělení speciálních přeprav DHL Freight expedici dodávek pro obnovu těžebních zařízení hlubinných dolů v Ruské Federaci. Nejprve bylo nutné odzkoušet způsob zajištění logistiky dílčích dodávek menších těžebních celků pro uranový důl ve východosibiřské oblasti Čita a následně zajistit dodávky pro těžbu apatitových rud v Murmanské oblasti.

Těžební stroj typu 6K 5529 pro Kotelnikovo je zatím největším zařízením, které DHL Freight do Ruské Federace přepravuje. Skládá se z elektromotoru (váha 117 tun) a těžního bubnu (145 tun).

„První přeprava tohoto nadměrného zařízení proběhla v dubnu a v květnu letošního roku, doručení dalšího stroje stejného typu pak proběhne v průběhu června a července. V červnu bude zahájena výroba 2 obrovských násypek tzv. „skipů“ (šířka 4,3m a výška 4,1m), které naše společnost přepraví do Kotelnikova již na podzim tohoto roku.“ říká Dr. Jaroslav Minařík, vedoucí oddělení speciálních přeprav DHL Freight.

Celé zařízení je přepravováno po kusech, elektromotor je rozložen na 3 celky, z nichž spodní a horní díl statoru putují v železničních vagónech a rotor s vahou 45 tun a výškou 4,4 metrů je přepravován po silnici. Těžní buben je rovněž rozložen na 3 části, které jsou transportovány železniční cestou. Největším problémem je silniční transport rotoru, který s výškou 4,4m vyžaduje mimořádné zajištění přepravy. DHL Freight využívá speciální podvozek Goldhofer s uložením nákladu do tzv. „kesselbrucke“ pro eliminaci problémů s podjezdnou výškou na trase. Tento transportní speciál má celkovou délku po naložení nákladu 27 metrů a přeprava do cílové destinace trvá 22 dnů.

Tyto speciální přepravy vyžadují také transport doplňků pro technologické vybavení a řídící jednotky, které jsou přepravovány buď kamiony nebo kontejnery po železnici.

Samostatným řešením je sjednání a realizace podmínek celního odbavení. Tyto služby pro společnost DHL Freight kompletně zajišťuje pracoviště Gerlachu v Paskově.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

„Čelní vozík z Číny? Tak to určitě… Jenže tahle značka dávno neznamená nespolehlivé“

Když se řekne čínská technika, většina lidí si vybaví kompromisy. Ale co když vám řekneme, že značka EP Equipment, která spolupracuje s evropskou jedničkou Kion Group, vyrábí vozíky pro celý svět – a Simple Lift je přináší i malým firmám v Česku a na Slovensku? Už 30 let víme, co ve skladu funguje. A taky […]

Tepelné tvarování jako klíč k úspěchu v automatizaci procesů

Tepelné tvarování se rychle stává vyhledávaným řešením při výrobě odolných obalů, tvarovaných proložek (trayů) a plastových zásobníků pro taková odvětví jakými jsou automotive, potravinářství, farmaceutický průmysl, elektronika nebo široký segment intralogistických procesů. Proč? Takto vyrobené obaly nabízí ideální kombinaci trvanlivosti a výkonu. Jejich uživatelé mohou využívat moderní identifikační technologie pro případné sledování v rámci dodavatelského […]

Welcomo nyní pracuje i s e-doklady

Digitalizace státní správy je už několik let velkým tématem, které přineslo řadu inovací a modernizací nejen ve veřejném sektoru. Jednou z nich jsou e-doklady, moderní a bezpečný způsob ověřování identity bez nutnosti nosit s sebou fyzický doklad totožnosti. Zatímco dříve byly možnosti jejich využití omezené, dnes je lze uplatnit i v soukromé sféře. M2C Innovis […]

Tomáš Novotný: Mošnovský park dál roste. A připravujeme také projekt na Vysočině

Tomáš Novotný nastoupil v lednu roku 2024 do čela české developerské společnosti Concens Investments s ambiciózní strategií firemní expanze. Zahájením výstavby II. fáze Ostrava Airport Multimodal Parku u Letiště Leoše Janáčka v Mošnově byl loňský cíl splněn a firma pokračuje i letos v realizaci své podnikatelské strategie. Tomáš Novotný představuje, co se dosud povedlo a co Concens Investments chystá. […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required