Outdoor Concept je jednou ze skupiny firem podnikajících v oblasti výroby a distribuce sportovního outdoorového vybavení s celoevropskou působností. Firma zajišťuje prodej a distribuci širokého portfolia tuzemských i zahraničních značek (např. Hannah, Keen, Mountain Hardware aj.).
Společnost Outdoor Concept se rozhodla, že si bude sklady distribučního zboží řešit pomocí interního systému s cílem zvýšit efektivitu logistického procesu. Bylo proto nutné zajistit vhodné skladové prostory a logistický systém, který je uzpůsoben pro potřeby distributorské společnosti se sportovním zbožím. Volba při výběru WMS padla na společnost Aimtec se stabilním a konfigurovatelným řešením DCIx. Aimtec má s řízením distribučních skladů bohaté zkušenosti a je připraven dodat informační systém přímo na míru konkrétním a specifickým požadavkům společnosti Outdoor Concept. DCIx WMS bude primárně řídit zaskladnění sportovních kolekcí do skladu, vychystávání a expedici sortimentu na základě objednávek z internetového obchodu nebo v závislosti na požadavcích velkoobchodních zákazníků či přímo jednotlivých prodejen.
Mezi hlavní cíle projektu nasazení DCIx WMS pro společnost Outdoor Concept patří zabezpečení logistických činností na centrálním skladě, zavedení standardních postupů typických pro distribuční centrum sportovního a oděvního zboží a bezproblémový návoz zimní sezóny 2011.
Součástí dodaného WMS systému DCIx bude zároveň integrace na stávající ERP systém SAP a rovněž dodání potřebného hardwarového vybavení (čtečky čárových kódů, WIFI). Standardním prvkem řešení je rovněž napojení na internetový obchod (e-shop). Díky aktuálním informacím z WMS budou zaměstnanci firmy schopni detailně určit množství a druhy zboží na skladě a vyřídit požadavky zákazníků v kratší době.
Požadavek nasazení DCIx WMS vzešel ze strany společnosti Outdooor Concept v prosinci 2010. Vzhledem k navážení nového skladu zbožím je ostrý start naplánován již na začátek března 2011.