Toto oživení je však dosud křehké a vykazuje významné rozdíly v porovnání jednotlivých zemí. Společnost Renault Trucks i v tomto nepříznivém klimatu nadále investovala (130 milionů eur od roku 2009) do svých výrobních závodů ve Francii a zajistila tak budoucnost sobě i svým 14 000 zaměstnanců, z nichž 10 000 pracuje ve Francii.
Mimo to byl rok 2010 i rokem vítězství tohoto francouzského kontruktéra, který s modelem Premium Route obsadil první místo v testu Fehrenkötter (po třech letech testování u stejnojmenného německého dopravce) a získal titul v kategorii týmů FIA Evropského poháru tahačů.
Společnost Renault Trucks dále představila svoji filozofii „správného vozidla na správném místě a se správným pohonem,“ ekologická vozidla Clean Tech využívající alternativní způsob pohonu (elektrická vozidla, hybridní vozidla a vozidla s pohonem na CNG) a u všech svých modelů pak začala nabízet sadu řešení Optifuel. Cílem je stálé snižování spotřeby pohonných hmot a tedy i emisí CO2.
Pro rok 2011 je cílem společnosti Renault Trucks vytrvat ve vytyčeném směru a nadále zvyšovat své nasazení v péči o zákazníky a vrátit znovu na výsluní obor silniční přepravy zboží, jehož role je v každodenním životě zcela zásadní.