Nové webové stránky odpovídají současným standardům a jsou referenčními pro služby zákazníkům, které mimo jiné ČD – Telematika nabízí. Nový vzhled i obsah stránek souvisí se zcela novou marketingovou strategií, kterou chce firma podpořit obchodní a strategické cíle, stanovené pro rok 2011.
Marketing firmy se zaměřuje nejen na stávající zákazníky z drážního sektoru, ale rozšiřuje své aktivity na externí trhy, jako jsou telekomunikace, veřejná správa i komerční společnosti. V oblasti telekomunikačních služeb připravuje marketing podporu rozvoje a změny v produktovém portfoliu, nové možnosti oslovení zákazníků i zajímavé formy prezentací produktů a služeb.
„Naše společnost bude i v letošním roce pokračovat v konsolidaci a optimalizaci interních procesů i externích služeb a produktů. Chceme, aby ČD – Telematika byla vnímána jako standardně fungující dodavatel na IT i telekomunikačním trhu“, říká Tomáš Hebelka, ředitel úseku Obchod a marketing. „Věřím, že nové obchodní i marketingové strategie přinesou zajímavé obchodní příležitosti i významné projekty a to nejen z drážního sektoru, ale i mimo tento tržní segment. Naším cílem je větší otevření se trhu a využití potenciálu produktů a služeb, které ČDT nabízí“, dodává Hebelka.
Nové webové stránky jsou přehledné, funkční s jednoduchou navigaci, která umožňuje velmi dobrou orientaci ve všech aktuálních informacích o společnosti, novinkách v produktech a službách, které má firma ve svém portfoliu.
Webové stránky splňují hlavní zásady přístupnosti podle metodiky WCAG 1.0 a jsou tak použitelné pro všechny uživatele bez ohledu na internetový prohlížeč či výstupní zařízení (mobilní telefon, PDA). Web je čitelný i pro zrakově postižené uživatele.