Společnost BENZINA zahájila spolupráci s řetězcem rychlého občerstvení Burger King, který na čerpací stanici BENZINA Plus, na třetím kilometru dálnice D11 ve směru od Prahy, otevřel svou novou pobočku. Ta se tak stává vůbec první restaurací BURGER KING na českých dálnicích a celkem osmou na celém území České republiky.
„Jedná se o první krok v naší spolupráci s Benzinou a pevně věřím, že na čerpacích stanicích Benzina otevřeme ještě mnoho dalších restaurací,“ uvedl při otevření nové pobočky Jan Mráz, ředitel BK Team, a.s., která je jednou ze tří společností provozující řetězec Burger King v České republice, a dále doplnil: „V současnosti s vedením Benziny pracujeme na výběru vhodných lokalit.“ Expanze na české dálnice je, podle jana Mráze, dlouhodobým cílem řetězce BURGER KING .
„Velmi podstatnou součástí naší strategie je rozšiřování a zkvalitňování služeb v oblasti našeho gastro sortimentu,“ vysvětluje jednatel společnosti BENZINA, s.r.o. Martin Durčák. „Spojení se silným partnerem, jakým je řetězec Burger King, se nám jeví jako progresivní a pro obě strany výhodné partnerství,“ uzavřel Martin Durčák.
Nově otevřený BURGER KING bude mít ojedinělé postavení v rámci České republiky nejen tím, že se jedná o první pobočku na českých dálnicích, ale také tím, že jako vůbec jediný v celé republice bude se službou „Drive Thru“, která bude zprovozněna na jaře příštího roku. Jan Mráz z BK Team, a.s. dále doplňuje, že nově otevřená restaurace bude unikátní rovněž svým designem. „Vzhled restaurace se vyznačuje svěžím, uhlazeným stylem s moderními průmyslovými a kovovými povrchy, černými akcenty a dalšími uměleckými interpretacemi zdůrazňujícími základní princip výroby – grilování na skutečném ohni,“ uvedl Jan Mráz.
O BURGER KING
BURGER KING je světoznámý mezinárodní řetězec s rychlým občerstvením, který servíruje především hovězí burgery grilované na opravdovém ohni po celém světě více než 50 let. Jednou ze tří společností provozující síť restaurací BURGER KING je BK Team, a.s., která je dceřinou společností JLV a.s. Společnost JLV, a. s. od roku 1995 rozšiřuje své aktivity také mimo koleje a poskytuje obchodní a gastronomické služby především na frekventovaných místech spojených s dopravou. Jejím cílem je vytvořit pestrou a zajímavou nabídku značek, jak vlastních, tak prostřednictvím franchisingové licence.