logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Společnost Kuehne+Nagel oznámila záměr převzít společnost Eastway Global Forwarding,...
  • Společnost Gebrüder Weiss dokončila rozšíření svého logistického terminálu v chorvatském...
  • Mezinárodní logistický provider Dachser obdržel prestižní ocenění Eco Performance Award 2025 v...
  • Stojí letecká doprava na prahu zásadní změny? Aktuálně se rozbíhá integrace a testování...

LIMITOVANÁ SÉRIE RENAULT MAGNUM „ROUTE 66“

15. července 2010
Doprava 0
1425

Na podzim stejného roku Renault Trucks na závodě 24 hodin nákladních vozidel v Le Mans představil Renault Magnum, nesoucí barvy slavné silnice. Vzhledem k velkému úspěchu a zájmu, který toto vozidlo u veřejnosti vzbudilo, se Renault Trucks rozhodl uvést ho do prodeje ve formě speciální série nazvané „Route 66“. Ta zahrnuje specifickou vnější výzdobu, jedinečné čalounění a špičkovou výbavu. Tento Magnum v sobě spojuje znamenitost značky Renault Trucks a americký sen.

Rok 2010: přichází Magnum v limitované sérii „Route 66“, aby na evropské silnice uvedl americký sen.

Pokud na světě existuje privilegium, tak jím je brázdit silnice na palubě opravdové legendy, jakou je Magnum ve své verzi Collector. Limitovaná série „Route 66“, věrná své pověsti a vybavená tou nejprestižnější výbavou, se ještě více než kdy dřív ukazuje být referencí pro jízdy na dlouhé vzdálenosti. Nadchne početné milovníky vyzdobených nákladních vozidel a amerického snu.
Nejprve vnější výzdoba: kovově šedá barva, typická pro americké cisternové automobily, dále okřídlené logo Route 66 na dveřích, zvláštní hliníková kola „Diamond Brite“, pochromovaná maska chladiče, aluminiový zásobník vzduchu, atd. Není pochyb o tom, že tento Magnum na našich silnicích vyvolá ještě větší pozornost než obvykle!
Z říše snů je také interiér vozidla. Exkluzivní čalounění v antracitově šedé barvě a červené logo Route 66 odpovídají vnějšímu dekoru. Co se týče výbavy, Magnum „Route 66“ dostal do vínku to nejlepší: převodovku Optidriver+, paket Pack Excellence obsahující rádio s CD a MP3 přehrávačem a Bluetooth, chladničku umístěnou pod lůžkem, kabinu multipass a otáčecí sedadlo spolujezdce. Co se týče mechaniky, je Magnum v limitované sérii „Route 66“ nabízen jako tahač 4 x 2 a zákazník si může vybrat motor DXi 13 Euro 5 ve verzi 440 k, 480 k nebo 520 k.

Jako vozidlo, určené nadšencům, nabízí Magnum v limitované sérii „Route 66“ také paket výhod pro řidiče. Ten obsahuje roční členství zdarma v klubu Truck Driver Club, exkluzivní bundu s logem Route 66 a maketu vozidla Magnum v měřítku 1 : 43.

Dobrodružství „Route 66“ má své pokračování na internetu

Renault Trucks se rozhodl prodloužit dobrodružství „Route 66“ na internetu, a to prostřednictvím webových stránek www.magnum-route66.renault-trucks.fr. Ty byly původně vytvořeny za účelem sledování expedice v roce 2009, v r. 2010 byly využity pro účely prezentace limitované série Renault Magnum ve všech jejích aspektech.

Rok 2009: Renault Magnum zdolává Route 66

Legendární vozidlo na legendární silnici

Legendární vozidlo a proslavená silnice se setkaly. 20 let po svém uvedení na trh překonal Renault Magnum svoje hranice v samém srdci Spojených států na slavné Route 66. Ve dnech 3. až 13. dubna 2009 vstoupil do historie, když se stal prvním francouzským nákladním vozidlem, které tuto silnici celou projelo. Od Chicaga ve státě Illinois až po Los Angeles v Kalifornii ujel 3 620 kilometrů přes nejproslavenější města Spojených států. Na jeho palubě byli dva řidiči vybraní pro tento neuvěřitelný výkon.

Základy silniční legendy – inovace a technologie

Renault Magnum byl prvním evropským vozidlem, vytvořeným vskutku pro řidiče. Díky ploché podlaze kabiny mu umožnil snadný pohyb uvnitř kabiny. Kabina Renault Magnum se po celé další roky vyvíjela vždy se zaměřením na osobu řidiče tak, aby mu poskytla stále lepší ergonomii, pohodlí a prostor. Konkurentům trvalo více než 20 let než se mu vyrovnali, aniž by ho dokázali předčít. Tento dlouholetý náskok vozidlu umožnil získat si natrvalo srdce řidičů, kteří v něm i dnes vidí „krále silnic“.

Míle a velké vzdálenosti

Renault Magnum je stejnou měrou oblíben také u dopravců na velké vzdálenosti, a to díky pohodlí na palubě ale také díky výkonu. Brázdí Evropu od severu k jihu, stává se referenčním dálničním vozidlem zejména ve Španělsku. Jízda po Route 66, vedoucí od velkých průmyslových metropolí u Velkých jezer přes Las Vegas až po východní pobřeží, byla opravdovým dobrodružstvím pro tohoto francouzského „king of the road“.

Dobrodružství v oblasti technologie

Starý kontinent i „nový svět“ používají pro povolení jízdy svých vozidel environmentální normy, které jsou ale zcela rozdílné. Americká norma US 07 Standards je stejně přísná jako evropská norma Euro V, i když jsme v zemi, o níž se říká, že v ní nafta teče proudem. Obě normy bylo třeba propojit, což byl nezvyklý úkol pro inženýry Renault Trucks.

Dobrodružství v oblasti mechaniky

Jako přímý důsledek rozdílů v oblasti technologie, nebylo možné se na americkém území spolehnout na údržbu evropské mechaniky, řízené normou Euro V. Adblue, přísada nutná pro technologii Renault Trucks v oblasti snížení znečistění, systém SCR, tehdy ještě neexistovala. Aby mohl svým vozidlům poskytnout běžnou údržbu, musel Renault Trucks France s sebou přivézt hlavní náhradní díly pro případy opotřebení nebo případné poruchy. Nakonec ale všech 3 600 kilometrů slavné Route 66, zdolaných za 7 dní, byly jen zdravotní projížďkou pro vozidlo, které bylo vytvořeno, aby poskytovalo stálý a spolehlivý výkon při počtu 100 000 km ujetých za rok.

Lidské dobrodružství

Držet volant vozidla o hmotnosti přes 40 tun znamená být jedním z řidičů kamionů a součástí svébytného světa, jeho kódů a jeho spojení okolo té největší vášně – vášně pro silnici a nákladní vozidla. Renault Trucks stojí vždy po boku řidičů a je jim na silnici nápomocen tam kde je třeba, díky své servisní síti a asistenčním vozidlům, které přijedou na pomoc 24 hodin denně.
Řidiči, zákazníci, zaměstnanci, všichni nadšení příznivci nákladních automobilů a vozidla Magnum obzvlášť, projeli na palubě tří vozidel Magnum celou Route 66, protínající osm států, a společně prožili nejpamětihodnější kilometry svého života.
Tuto nezvyklou výpravu s dávkou dojetí a hrdosti sledovala také celá firma i její distribuční a servisní síť.
Díky nim koneckonců celý svět francouzské autodopravy uviděl, jak ve vlasti často kritizovaná francouzská vlajka na čas zavítala do země strýčka Sama. Pro Renault Trucks i pro celou francouzskou autodopravu to byla výjimečná chvíle, kdy mohli zbytku světu ukázat, že francouzský průmysl nákladních vozidel i dopravci, navzdory stále ještě nelehké situaci na trhu a hranicím, hledí budoucnosti vstříc.

Legendární vozidlo Magnum

30 let legendy

V roce 1979 se společnost Renault Průmyslová vozidla začíná zabývat výrobou automobilu, z něhož vzejde model AE. Původní myšlenkou bylo v souladu s inovačními hodnotami firmy prosadit novou vizi nákladního vozidla na trhu, který tehdy v rámci slavných 30 poválečných let zaznamenával obrovský rozvoj. Nástup hospodářské krize projekt zpomalil, legenda se ale již dala do pochodu.

1990

Vskutku revoluční nákladní vozidlo AE bylo veřejnosti představeno teprve v roce 1990. První revoluce, kterou přineslo, se týkala mechaniky. Kotoučové brzdy byly umístěny na přední kola, což byla světová inovace, vyvinutá firmou Renault v r. 1988. Do historie ale vstoupila především kabina vozidla. Konstruktéři vsadili na oddělení kabiny od motoru a tím uvolnili místo pro řidiče. Vyvýšená kabina s plochou podlahou modelu AE definitivně stanovila siluetu vozidla a také – především – pozvedla postavení řidiče.

1991: nákladní automobil roku

Tento získaný titul je potvrzením ohromujícího úspěchu vozidla AE u řidičů, ale také u zákazníků z řad dopravců, kteří se pouštějí na evropské silnice dobýt nové trhy.

1992: Magnum

Zavedení nového jména, „Magnum“.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

Fiege je připraveno na EUDR: sériová čísla pneumatik pod kontrolou

Nová evropská legislativa EUDR (EU Deforestation Regulation) přináší výrobcům a distributorům pneumatik zásadní změny. Jednou z klíčových výzev je nutnost sledování původu a pohybu každé jednotlivé pneumatiky – včetně evidence sériových čísel napříč celým dodavatelským řetězcem. Společnost Fiege je na tuto změnu plně připravena. Díky našemu modernímu WMS řešení (Warehouse Management System) zajišťujeme kompletní trasování […]

Potřebujete skladovat? PST CLC Mitsui-Soko má pro vás místo

Společnost PST CLC Mitsui-Soko, člen mezinárodní japonské skupiny Mitsui-Soko Group, nabízí aktuálně volné skladové kapacity ve svých moderních logistických centrech v Úžicích u Prahy, Pohořelicích u Brna, Brně – Tuřanech a Mošnově u Ostravy. Firma kromě skladování nabízí i komplexní celní služby a přepravy. Pokud hledáte spolehlivého partnera pro outsourcing skladování, komplexní logistické služby, přepravy […]

Investujte zbývající budget do bezpečnosti a získejte moderní technologie, které šetří čas, peníze i starosti

Blíží se konec roku a s ním i období, kdy mnoho firem přemýšlí, jak efektivně využít zbývající prostředky z rozpočtu. Namísto uspěchaných nákupů nebo symbolických investic do „něčeho navíc“ se nabízí možnost, která má dlouhodobý dopad – modernizace bezpečnostních technologií. V době, kdy hraje klíčovou roli spolehlivost, digitalizace a prediktivní údržba, se právě bezpečnostní systémy […]

Případová studie FM Logistic a značky Lindt: personalizace v logistice e-commerce

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required