logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Možnost využití umělé inteligence (AI) se stává zásadní faktorem pro spotřebitele, kteří...
  • V rámci výuky vedlejší specializace Logistika – mezinárodní přeprava a zasílatelství na katedře...
  • Manažeři společnosti PST CLC Mitsui-Soko plánují implementovat  v rámci kontraktní logistiky...
  • Vrácení DPH a spotřební daně je pro dopravní firmy často náročný a časově zdlouhavý proces....

Pavel Koucký končí

21. června 2010
Doprava 0
2002

Dne 16.6. 2010 se dostavili do sídla společnosti ČD Cargo, odbor lidských zdrojů Ing. Oharková, Ing Štuplová, Mgr. Říhová a JUDr. Švorčík, kteří se prokázali plnou mocí s tím, že jsou oprávněni ke všem právním úkonům souvisejícím s implementací rozhodnutí jediného akcionáře České dráhy, a.s., v působnosti valné hromady ČD Cargo ze dne 16.6. 2010 a na základě usnesení ze zasedání představenstva společnosti ČD Cargo ze dne 16.6. 2010, jakož i dalších usnesení představenstva společnosti, které budou následně přijaty.
Jmenovaní jsou oprávněni vstupovat do jakýchkoliv prostor společnosti, požadovat jakékoliv informace, vysvětlení či doklady od vedoucích pracovníků a zaměstnanců této společnosti, udělovat jim závazné pokyny a požadovat jejich splnění, zajišťovat všechny nezbytné kroky v souvislosti s ukončením pracovních poměrů generálního ředitele, výkonného ředitele, dalších vedoucích pracovníků a zaměstnanců společnosti včetně předání dokumentů, převzetí dokladů a materiálů v souvislosti s ukončením jejích výkonu práce, zabezpečení prostor, atd. a činit veškeré další úkony nezbytné k implementaci výše uvedených rozhodnutí. Plnou moc podepsal dne 16.6. 2010 Ing. Petr Žaluda, nový předseda představenstva ČD Cargo, a.s.

Vzápětí byly odebrány všechny aktuální osobní spisy všech vedoucích zaměstnanců, kteří byli do funkcí obsazeni rozhodnutím předcházejícího představenstva společnosti ČD Cargo a další aktuální osobní spisy klíčových zaměstnanců. Jedná se zejména o pracovní smlouvy, manažerské smlouvy, smlouvy o výkonu funkce apod. Originály těchto dokumentů jsou vynášeny mimo sídlo společnosti a dále bylo prohlášeno, že budou pořízeny kopie těchto materiálů, což je zásadně nepřípustné.

Dne 17.6. 2010 byly tyto požadavky rozšířeny o další zaměstnance. K témuž došlo následně také dne 18.6. 2010 a dále bylo oznámeno, že k témuž dojde znovu dne 21.6. 2010. To je v přímém rozporu s vyjádřeními nových členů představenstva sdělenými vedoucím zaměstnancům a tisku.

Dále bylo poskytnuto usnesení nového představenstva ČD Cargo o zrušení pracovních pozic generálního ředitele, výkonného ředitele a usnesení o zvolení Ing. Petra Žaludy předsedou nového představenstva. Dále jsem byl vyzván k řešení pracovně právního vztahu údajně odvolaného ředitele kanceláře generálního ředitele, ačkoli jsem personální ředitel nemám dokument o jeho odvolání k dispozici. Dne 17.6. 2010 došlo k setkání obchodního, finančního a provozního ředitele společnosti s novým představenstvem společnosti ČD Cargo, a.s., na které jsem nebyl pozván, a přesto jsou po mě jako personálním řediteli požadovány další a další kroky. Dne 18.6. 2010 Ing. Petr Žaluda na setkání s vedoucími zaměstnanci – v rozporu se známým předchozím usnesením – prohlásil, že ještě není předsedou představenstva a že změny se týkají a budou týkat pouze osob generálního a výkonného ředitele.

Vzápětí jsem byl vyzván k přípravě dalších organizačních změn, které jsou konány ve velice rychlém režimu a nejsou – v rozporu s předpisy – projednávány řádně s odborovými organizacemi.

S ohledem na popsanou situaci, kdy společnost není řádně a odpovědně řízena, kdy dochází unáhleně ke zcela nekompetentním a neodborným krokům, kdy není dodržován správný postup při přípravách dalších kroků, a to v příkrém rozporu slov a činů nových členů představenstva, nejsem nadále schopen vykonávat pozici personálního ředitele a umožňovat vznik dalších takových situací.

Ze všech uvedených důvodů nejsem již dále ochoten asistovat těmto personálním čistkám a nadále pracovat v atmosféře neodbornosti, chaosu a strachu. Proto dnes podávám rezignaci ze své pozice personálního ředitele ČD Cargo, a.s.
Ing. Pavel Koucký
ředitel odboru

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

Systém Dematic Pouch: větší efektivita, méně námahy

Krátké dodací lhůty, rostoucí objem vráceného zboží a integrace online a offline kanálů, to jsou zásadní výzvy, kterým čelí moderní maloobchodní společnosti. Systém závěsných tašek Dematic Pouch jim nabízí efektivní řešení: díky vysoké flexibilitě, ergonomickým pracovištím a inteligentním procesům zajišťuje udržitelné plnění objednávek. Dematic Pouch je efektivní, flexibilní a všestranný Moderní maloobchod je dynamičtější než […]

7R nabízí v klíčových lokalitách České republiky novou generaci logistických prostor

7R, přední developer moderních skladových a průmyslových nemovitostí v Polsku a v České republice, posiluje své působení na českém realitním trhu dvěma projekty: 7R Park Lavičky, u dálnice D1 jen 30 minut od Brna, a EQT Park Prague North, na kterém 7R spolupracuje se společností EQT Real Estate, globálním investorem do realit.   Oba parky, […]

Pod taktovkou společnosti Gridarch roste v Mošnově logistické centrum BMW Group

V rámci III. fáze Ostrava Airport Multimodal Parku (OAMP) vyrůstá v Mošnově logistické centrum automobilky BMW Group o celkové ploše více než 123 000 metrů čtverečních. Jeho pilotní provoz by měl být zahájen v polovině roku 2026. BMW Group bude z Mošnova své výrobní komponenty do zámoří – především do Asie a do Ameriky. „Díky […]

Efektivní logistika a udržitelná budoucnost s CHEP

CHEP úzce spolupracuje se svými partnery na budování chytřejších a udržitelnějších dodavatelských řetězců. Partnerství s TAMDA Foods je ukázkou toho, jak může dobře nastavená spolupráce přinášet měřitelné výsledky v oblasti udržitelnosti. Díky využívání poolingového modelu CHEP, který je založený na sdílení a opakovaném použití kvalitních palet, se společnosti Tamda podařilo zefektivnit logistiku a zároveň snížit […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required