Tak například na evropském trhu zaznamenaly všechny značky dohromady pokles o 47 %. Za této obtížné situace si Renault Trucks se svými 14 000 zaměstnanci, z toho 10 000 ve Francii, a s globálním objemem 35 600 prodaných vozidel v roce 2009, udržel svou pozici sedmého francouzského exportéra. Pro Renault Trucks rok 2009 také zůstane rokem transafrické expedice Cape To Cape jako symbolu společnosti, která kráčí vpřed. Expedice, vedoucí od Severního mysu až po Mys Dobré naděje, vysoko pozvedla pomyslnou vlajku značky. Renault Trucks díky početným inovacím na všech produktových řadách, využil roku 2009 také pro posílení svého náskoku v oblasti úspory paliva. Navzdory všem potížím, jimž musel v roce 2009 čelit, hledí Renault Trucks do budoucnosti a i nadále zůstává pevně přesvědčen, že jako výrobce bude moci vyjít z krize úspěšně díky inovativním výrobkům, které stále lépe naplňují potřeby zákazníků.