Projekt Walk the World společnosti TNT získal prvenství v celoevropské soutěži European Excellence Awards. Porotci hodnotili firemní projekty zejména v oblasti komunikace, ceny v celkem 57 kategoriích byly vyhlášeny ve Vídni. Projekt společnosti TNT zvítězil v kategorii Corporate Social Responsibility, jež hodnotí společenskou odpovědnost firem. Součástí vítězného celosvětového projektu Walk the World je Pochod proti hladu, který se v posledních letech koná i v České republice, s cílem upozornit na problematiku nedostatku potravin. Projekt vznikl v roce 2003 jako aktivita zaměstnanců TNT v Číně. Později se rozvinul do podoby celosvětové kampaně, v rámci níž se vybírají finanční prostředky pro Světový potravinový program OSN. Pochod proti hladu se vždy koná v jeden den ve všech časových pásmech na Zemi a desetitisíce účastníků tak symbolicky obejdou celý svět. „Ocenění vnímáme jako potvrzení toho, že se jedná o velmi prospěšnou aktivitu, která je navíc efektivně organizována a propagována. Věřím, že se díky tomuto úspěchu podaří zapojit do Pochodu proti hladu další firmy i jednotlivce,“ říká Miloš Malaník, generální ředitel TNT Express ČR. V tomto roce se pochod uskuteční v neděli 6. června v Praze.